REGULAMIN

DOMKI & APARTAMENTY KORALIA

oraz DOMKI MORSKA PRZYGODA

(zwany dalej „Regulaminem”)

WSTĘP

  1. Niniejszy Regulamin określa wszystkie zasady obowiązujące w Obiektach, prawa i obowiązki Właściciela i Klienta, Politykę prywatności
  2. Właściciel świadczy usługi polegające na wynajmie obiektów krótkotrwałego zakwaterowania – domki i apartamenty (PKD 55.20.Z) na rzecz Usługobiorcy w zakresie i na warunkach określonych w niniejszym Regulaminie
  3. Regulamin został zamieszczony przez Właściciela na stronie internetowej www.koralia-sarbinowo.pl
  4. Klient przed skorzystaniem z usług hotelarskich świadczonych przez Właściciela, zobowiązany jest zapoznać się z niniejszym Regulaminem i potwierdzić w treści formularza rezerwacyjnego, że akceptuje jego warunki. W przypadku rezerwacji telefonicznej lub e-mail dokonanie przedpłaty przez Klienta równoznaczne jest z akceptacją warunków tego regulaminu.

 

  1. DEFINICJE

Użyte w Regulaminie terminy oznaczają:

  1. Właściciel, Usługodawca – WYNAJEM DOMKÓW LETNISKOWYCH KORALIA ANNA KOBYLIŃSKA z siedzibą w Sarbinowie (76-034); ul. Południowa 27; NIP 671-124-62-47; REGON 330918604;
  2. Obiekt I – Domki & Apartamenty KORALIA ul. Południowa 27; 76-034 Sarbinowo;
  3. Obiekt II – Domki MORSKA PRZYGODA ul. Krokusowa 2; 76-034 Sarbinowo;
  4. Obiekty – Obiekt I i Obiekt II;
  5. Klient – podmiot będący osobą fizyczną, osobą prawną albo jednostką organizacyjną nieposiadającą osobowości prawnej, korzystający z usług oferowanych przez Usługodawcę, Klient może być jednocześnie Gościem;
  6. Gość – osoba fizyczna korzystająca z usług oferowanych przez Właściciela w Obiektach;
  7. Umowa zawarta na odległość– umowa zawarta z Klientem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość, bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie. Do skutecznego zawarcia umowy pomiędzy Klientem a Właścicielem dochodzi w chwili wpłaty przez Klienta na rzecz Właściciela bezzwrotnej przedpłaty;
  8. Formularz rezerwacyjny – formularz internetowy zamieszczony na stronie internetowej Właściciela, wykorzystywany do rejestracji rezerwacji dokonanej przez Klienta on-line; formularz obsługiwany jest przez zewnętrzny system rezerwacji HOTRES.pl
  9. Rezerwacja – rezerwacja usług świadczonych przez Właściciela, dokonywana za pośrednictwem formularza rezerwacyjnego znajdującego się na stronie internetowej www.koralia-sarbinowo.pl, telefonicznie pod numerem telefonu wskazanym na stronie www Właściciela, e-mail pod adresem wskazanym na stronie www Właściciela lub za pośrednictwem serwisów internetowych zgodnie z regulaminem każdego z serwisów internetowych;
  10. Kaucja – określona w treści Regulaminu kwota pieniężna zabezpieczająca roszczenie Właściciela w przypadku zaistnienia szkód w wynajętym w ramach usług świadczonych przez Właściciela, domku lub apartamencie, za które winę ponosi Gość;
  11. Strona WWW Właściciela – koralia-sarbinowo.pl;
  12. Potwierdzenie rezerwacji – dokument w formie elektronicznej potwierdzający przyjęcie rezerwacji, zawierający podstawowe informacje m.in.: termin pobytu; liczbę osób, wartość rezerwacji, wysokość przedpłaty; opłaty dodatkowe.
  13. Anulowanie rezerwacji – rozwiązanie umowy zawartej na odległość za obustronną zgodą stron

 

  1. PROCES REZERWACJI I MELDOWANIA
  1. Rezerwacji można dokonać poprzez: wypełnienie formularza rezerwacyjnego znajdującego się na stronie WWW Właściciela (rezerwacja on-line) obsługiwanego przez system rezerwacji on-line HOTRES. Rezerwacji on-line dokonuje się poprzez wykonanie zaleconych przez system rezerwacyjny czynności, wypełnienie formularza rejestracyjnego oraz dokonanie wymaganej płatności. Rezerwacji można dokonać także pośrednictwem serwisów internetowych oraz telefonicznie pod numerem telefonu wskazanym na stronie WWW Właściciela.
  2. Klient jest odpowiedzialny za prawidłowe wypełnienie danych w formularzu rezerwacyjnym zamieszczonym na stronie WWW Usługodawcy oraz za przekazanie prawidłowych danych Właścicielowi w przypadku dokonania rezerwacji telefonicznie. Właściciel nie ponosi odpowiedzialności za skutki wynikłe z podania nieprawidłowych danych przez Klienta.
  3. Rezerwacja on-line odbywa się w następujący sposób:
    • Klient podając termin i liczbę osób (dzieci powyżej 3 lat traktowane są jako osoby dorosłe) poprzez zakładkę rezerwacje na stronie www Właściciela otrzymuje możliwość wyboru oferowanych domków i apartamentów dostępnych w podanym terminie;
    • Po wybraniu przez Klienta oferty z listy oraz ewentualnym wybraniu dodatkowych opcji oferowanych przez Właściciela wyświetlana jest kwota należna Właścicielowi tytułem dokonanej rezerwacji on-line;
    • Po uzupełnieniu formularza rezerwacyjnego, Klient zostanie przekierowany do dokonania wpłaty bezzwrotnej przedpłaty w jednym z wybranych sposobów: dokonania płatności w systemie Przelewy24 lub zrealizowania transakcji bankowej na rachunek bankowy Właściciela
    • Po dokonaniu przedpłaty, na adres e-mail wskazany przez Klienta w treści formularza rezerwacyjnego zostanie przesłane potwierdzenie dokonanej wpłaty
    • W przypadku wybrania opcji dokonania płatności w placówce banku lub poczcie zostanie dokonana wstępna rezerwacja na okres 72 godz.. Po otrzymaniu przedpłaty przez Właściciela, Klient otrzyma potwierdzenie dokonania płatności na wskazany w treści formularza rezerwacyjnego adres e-mail, w przypadku nieotrzymania płatności we wskazanym terminie, wstępna rezerwacja zostaje anulowana automatycznie, co skutkuje przyjęciem, że pomiędzy stronami nie doszło do skutecznego zawarcia umowy;
    • W przypadku dokonania rezerwacji telefonicznie, Właściciel wprowadza dane Klienta przekazane przez Klienta w trakcie rozmowy, niezbędne do dokonania rezerwacji; na adres e-mail wskazany przez Klienta zostanie przesłane wygenerowane przez system rezerwacyjny potwierdzenie rezerwacji wraz z informacjami dodatkowymi, w których zawarty będzie link do regulaminu zamieszczonego na stronie.;
  4. W przypadku dokonania przez Klienta rezerwacji min 14 dni przed przyjazdem termin dokonania przedpłaty upływa po 72 godz.. Jeśli Klient dokonał rezerwacji w czasie krótszym niż 14 dni do momentu rozpoczęcia pobytu przedpłaty należy dokonać w terminie 24 godz..
  5. Ceny świadczonych przez Usługodawcę usług jest wskazany na stronie WWW Usługodawcy w zakładce rezerwacje. Wskazane ceny zawierają podatek VAT. Łączna cena dokonanej rezerwacji jest determinowana przez dane wskazane w treści formularza rezerwacyjnego (np. długość pobytu, liczba osób – wliczając również dzieci w każdym wieku, dodatkowe usługi wybrane przez Klienta).
  6. Podstawowa cena w Obiektach zawiera nocleg 4 osób bez względu na wiek bez usług dodatkowych
  7. Dzieci powyżej 3 lat traktowane są jako osoby dorosłe.
  8. Jednostką płatniczą jest złoty polski (PLN).
  9. W przypadku wybrania opcji płatności w placówce banku lub poczty na rachunek bankowy Właściciela, wszelkie opłaty za jego dokonanie ponosi Klient
  10. Uiszczenie przedpłaty jest równoznaczne z zawarciem umowy na odległość pomiędzy Właścicielem a Klientem.
  11. Odbiór kluczy następuje po dokonania meldunku. Meldunek następuje poprzez wypełnienie karty meldunkowej, zawierającej dane osób przebywających w Obiektach razem z Klientem (Imię i Nazwisko; data urodzenia; adres zamieszkania). Klient własnoręcznym podpisem potwierdza w imieniu własnym i osób zameldowanych, zapoznanie się z regulaminem i akceptację warunków tego regulaminu.
  12. Pozostała część kwoty należnej Właścicielowi uiszczana jest przez Klienta w recepcji w trakcie meldunku i odbierania kluczy – gotówką. Istnieje możliwość dokonania płatności przelewem na konto bankowe Właściciela najpóźniej w dniu przyjazdu oraz okazanie potwierdzenia dokonania przelewu. Nie ma możliwości zapłaty kartą płatniczą, kredytową.
  13. Usługodawca wystawia faktury VAT zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa podatkowego.
  14. Operatorem kart płatniczych przy dokonywaniu płatności przez Przelewy24 jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068.

 

III. WARUNKI ZMIAN I ANULOWANIA REZERWACJI

 

  1. Rezerwację można anulować telefonicznie lub e-mail.
  2. Koszt anulowania rezerwacji zależy od rodzaju oferty z jakiej skorzystał Klient oraz daty anulowania rezerwacji. Jeżeli z tytułu anulowania rezerwacji Klientowi przysługuje zwrot środków nastąpi to na podany przez Klienta rachunek bankowy w terminie 7 dni.
  3. Zwrot środków w wysokości:

– 90% dotychczas uiszczonych wpłat z tytułu dokonanej rezerwacji – w przypadku rezygnacji w okresie dłuższym niż 90 dni przed datą rozpoczęcia pobytu

– 10% dotychczas uiszczonych wpłat z tytułu dokonanej rezerwacji w przypadku rezygnacji w okresie krótszym niż 90 dni ale dłuższym niż 60 dni przed datą rozpoczęcia pobytu

  1. Nie zostaną zwrócone dotychczas uiszczone wpłaty – w przypadku rezygnacji w okresie krótszym niż 60 dni lub w przypadku nie pojawienia się Gościa w obiekcie w dniu przyjazdu.
  2. W przypadku niepojawienia się Gościa w obiekcie w dniu przyjazdu oraz braku kontaktu rezerwację w dniu następnym uznaje się za anulowaną.
  3. W przypadku rezygnacji z pobytu istnieje możliwość przekazania własnej rezerwacji i zaliczenie wpłaconych kwot osobie trzeciej pod warunkiem pisemnego (np. e-mail) powiadomienia Właściciela, podając dane Osoby na którą przekazuje się rezerwację. Opłata za pobyt nie zmieni się, jeśli nie zmienią się warunki tj. nie zmieni się termin, nie zwiększy się liczba osób.

 

  1. ODSTĄPIENIE OD UMOWY

 

  1. Klientowi nie przysługuje prawo odstąpienia od umowy zgodnie z art. 38 pkt 12 Ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014r. poz. 827)

 

 

  1. INFORMACJE DODATKOWE
  1. Doba hotelowa rozpoczyna się o godzinie 15:00, a kończy się o godzinie 10:00.
  2. Adres Recepcji 76-034 Sarbinowo; ul. Południowa 27. Godziny pracy Recepcji są różne.
  3. Obowiązuje cisza nocna w godzinach od 22:00 do 6:00.
  4. Klient zobowiązany jest do przekazania w ramach kaucji kwoty w wysokości 200 zł, w chwili odbierania kluczy w recepcji oraz rozliczona podczas wymeldowania Gościa. Kaucja podlega zwrotowi w całości w przypadku niestwierdzenia uszkodzeń lub braków w wyposażeniu domku.
  5. Właściciel jest uprawniony do obciążenia Klienta w chwili wymeldowania Gościa z domku z tytułu dodatkowych opłat oraz usług zamówionych przez Gościa w trakcie pobytu. Koszt dodatkowych usług zamówionych przez Gościa w trakcie pobytu a niewskazanych w toku dokonywania rezerwacji zostanie potrącony z kwoty uiszczonej w formie kaucji.
  6. W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości lub dostrzeżenia usterek w wyposażeniu domku lub apartamentu, zaleca się niezwłoczne zgłoszenie takiego faktu personelowi obiektu.
  7. Gość jest zobowiązany do dbania o utrzymanie wynajętego domku w należytym stanie (także poprzez dbanie o jego prawidłowe zabezpieczenie przez zamykanie drzwi na klucz przy każdorazowym opuszczeniu domku i przechowywanie kluczy bez dostępu do nich osób trzecich) i do natychmiastowego poinformowania o wyrządzonej szkodzie (na osobie i mieniu), za którą Gość, w przypadku wykazania jego winy, ponosi odpowiedzialność materialną.
  8. Gość ponosi odpowiedzialność za wyrządzone ze swojej winy szkody zgodnie z przepisami Kodeksu cywilnego.
  9. Palenie tytoniu na terenie obiektu, w którym usytuowany jest domek odbywa się wyłącznie w miejscach do tego wyznaczonych. Za palenie tytoniu w miejscu do tego niewyznaczonym (np. w domku), Gość zostanie obciążony karą pieniężną w wysokości 500 zł, zgodnie z Ustawą z dnia 8 kwietnia 2010 roku o zmianie ustawy o ochronie zdrowia przed następstwami używania tytoniu i wyrobów tytoniowych oraz ustawy o Państwowej Inspekcji Sanitarnej (Dz.U. 2010 nr 81 poz. 529).
  10. Gość nie może przekazywać pokoju osobom trzecim, bez uprzedniego zrealizowania obowiązku meldunkowego w przez osobę trzecią w recepcji. Osoby, które nie zrealizowały obowiązku meldunkowego mogą przebywać w danym domku, po uprzednim zgłoszeniu tego faktu pracownikowi recepcji, tylko w godzinach od 6:00 do 22:00.
  11. Chęć przedłużenia pobytu przez Klienta należy zgłosić najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień upływu terminu pobytu objętego dokonaną rezerwacją. Przedłużenie pobytu nastąpi wyłącznie w sytuacji dysponowania wolnymi miejscami przez Właściciela.
  12. W przypadku skrócenia pobytu Klient jest obciążany całkowitą kwotą należną Właścicielowi z tytułu dokonanej rezerwacji. Skrócenie pobytu należy zgłosić recepcji.
  13. Pobyt zwierząt domowych, przebywających wraz z człowiekiem z wyłączeniem zwierząt egzotycznych o wadze do 10 kg możliwy jest jedynie po wybraniu takiej opcji w formularzu rejestracyjnym a następnie weryfikacji zgodności treści formularza rezerwacyjnego z postanowieniem niniejszego Regulaminu dotyczącym zwierząt domowych. Usługodawca zezwala na pobyt maksymalnie jednego zwierzęcia domowego w domku, za co pobierana jest opłata w wysokości 10 zł/dzień doliczana do całkowitej kwoty należnej Usługodawcy z tytułu dokonanej rezerwacji. Pobyt zwierząt możliwy jest tylko w DOMKU STANDARD; MORSKA PRZYGODA.  Zwierzęta przebywające w Obiektach powinny mieć aktualne świadectwo zdrowia.
  14. Na terenie Obiektów obowiązuje całkowity zakaz akwizycji i sprzedaży obnośnej.
  15. Pobyt dzieci i młodzieży do lat 18 jest dozwolony jedynie pod opieką osób dorosłych. Pobyt dzieci do lat 13 na placu zabaw  udostępnianym przez Usługodawcę jest dozwolony pod opieką osoby dorosłej.
  16. Właściciel nie wyraża zgody na korzystanie w domkach z własnych urządzeń, takich jak grille, grille elektryczne, butle gazowe (poza tymi udostępnionymi przez Właściciela zgodnie z ich przeznaczeniem) bez wyrażenia zgody przez personel. Właściciel nie wyraża zgody na rozpalanie grilli poza miejscami do tego wyznaczonymi oraz używania środków pirotechnicznych, np. fajerwerków.
  17. Wszelkie odpady należy umieszczać jedynie w kontenerach znajdujących się w wyznaczonych miejscach na terenie Obiektów. Zaleca się segregowanie odpadów zgodnie z piktogramami umieszczonymi na kontenerach.
  18. Do jednego domku lub apartamentu przypisane jest maksymalnie jedno miejsca parkingowe, z którego może skorzystać Gość.
  19. W przypadku pozostawienia przez Gościa po wymeldowaniu z danego domku rzeczy ruchomej stanowiącej jego własność, Usługodawca jest zobowiązany do postępowania zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 20 lutego 2015 roku o rzeczach znalezionych (Dz.U. z 2015 r. poz. 397) i obowiązującymi powszechnie przepisami.
  20. Nawiązanie kontaktu z Usługodawcą jest możliwe drogą telefoniczną pod numerem telefonu +48 698 625 005 (koszt opłaty za połączenie według stawki operatora telefonicznego, z którego usług korzysta Klient)

 

  1. OPŁATY DODATKOWE

 

  1. Od każdego Gościa pobierana jest opłata klimatyczna zgodna z Uchwałami Rady Miasta Mielno.
  2. W chwili wymeldowania Gościa z domku pobierane są dodatkowe opłaty eksploatacyjne, tj. opłata za zużycie wody i kanalizację 15,60zł/m3, opłata za zużycie energii elektrycznej 1,00zł/kwh), naliczane w okresie pobytu Gościa wg wskazań indywidualnych liczników. Opłaty eksploatacyjne nie dotyczą Apartamentów.
  3. Opłata za zwierzęta 10,00zł za dobę – przyjmujemy zwierzęta do 10kg
  4. Opłata za ręcznik 5zł

 

 

 

VII .POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE

  1. Reklamacje mogą być składane z tytułu:
    1. niedotrzymania z winy Usługodawcy określonego w umowie terminu rozpoczęcia świadczenia usług na rzecz Usługobiorcy,
    2. niewykonania lub nienależytego wykonania umowy.
  2. Reklamację można wnieść w terminie 7 dni licząc od dnia stwierdzenia przez Usługobiorcę uchybienia, o którym mowa w pkt. 1.
  3. Reklamacja powinna zostać złożona na adres siedziby Usługodawcy lub drogą korespondencji e-mailowej na adres kontakt@koralia-sarbinowo.pl lub osobiście, w formie ustnej, obsłudze niezwłocznie po stwierdzeniu uchybienia, o którym mowa w pkt.1, zawierać imię, nazwisko oraz zwięzły opis zgłaszanych zastrzeżeń, zostać podpisana (w przypadku złożenia pisemnej reklamacji na adres siedziby Usługodawcy) oraz zawierać aktualne dane Klienta.
  4. Reklamacja zostanie rozpatrzona przez usługodawcę w terminie 7 dni roboczych licząc od dnia jej doręczenia. Jeżeli reklamacja nie będzie mogła zostać rozpatrzona przez Usługodawcę we wskazanym terminie, Usługodawca powiadomi Usługobiorcę w przyczynach opóźnienia i przewidywanym czasie rozpatrzenia reklamacji. W przypadku złożenia reklamacji w formie ustnej, Usługodawca dołoży starań w celu jej niezwłocznego rozpatrzenia.
  5. W przypadku nieuwzględnienia reklamacji, Usługodawca jest obowiązany szczegółowo uzasadnić na piśmie przyczyny odmowy i pouczyć Usługobiorcę o prawie odwołania się do właściwego Rzecznika Praw Konsumenta.

 

VIII ODPOWIEDZIALNOŚĆ USŁUGODAWCY

 

  1. Właściciel ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe na osobie lub mieniu Gościa na zasadach wyrażonych w powszechnie obowiązujących przepisach prawa.

 

IX WŁASNOŚĆ INTELEKTUALNA USŁUGODAWCY

 

  1. Zasoby informacyjne i cała pozostała zawartość serwisu www. koralia-sarbinowo.pl, tj. teksty, grafiki, logotypy stanowią własność intelektualną Usługodawcy lub podmiotów, z którymi Usługodawca zawarł stosowne umowy i są chronione przez polskie oraz międzynarodowe przepisy dotyczące ochrony własności intelektualnej, a w szczególności przez przepisy Ustawy z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz.U. 1994 nr 24 poz. 83).
  2. Kopiowanie, powielanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie w całości lub we fragmentach informacji, danych lub innych treści dostępnych w łamach serwisu www.koralia-sarbinowo.pl, za wyjątkiem przypadków dozwolonego użytku wynikającego z powszechnie obowiązujących przepisów prawa jest bez zgody Usługodawcy zabronione.

 

 

 

  1. KORZYSTANIE Z BASENU

 

  1. Udostępniany basen znajdujący się przy ul. Południowej 27 w Sarbinowie jest obiektem sezonowym, prywatnym
  2. Każda osoba korzystająca z basenu jest zobowiązana do przestrzegania niniejszego regulaminu.
  3. Basen nie jest strzeżony, nie ma ratownika. Ośrodek nie ponosi odpowiedzialności za zakażenia chorobami skóry, zatruć pokarmowych oraz uszkodzenia ciała powstałe na skutek nieodpowiedniego korzystania z basenu wbrew regulaminowi.
  4. Basen czynny jest codziennie 9:00 – 20:00. Czas otwarcia może ulec zmianie z przyczyn organizacyjnych (pora roku, awaria lub zagrożenie).
  5. Z basenu bezpłatnie korzystać mogą:
    1. Goście Ośrodka KORALIA i MORSKA PRZYGODA – dorośli i młodzież,
    2. Dzieci do lat 15-stu – pod opieką i nadzorem osoby pełnoletniej,
    3. Małe dzieci do 3 lat zobowiązane są do założenia pieluchomajtek
  6. Osoby znajdujące się w złym stanie zdrowia, sprawności bądź samopoczucia, a także kobiety w ciąży, powinny korzystać z basenu i jego urządzeń ze szczególną ostrożnością, stosownie do ich stanu zdrowia. Właściciel nie ponosi odpowiedzialności za skutki zdrowotne spowodowane korzystaniem z basenu przez te osoby.
  7. Na basen nie będą wpuszczone osoby:
    1. których stan wskazuje na spożycie alkoholu lub podobnie działających środków,
    2. z otwartymi ranami i stanami zapalnymi skóry,
    3. z oznakami chorób stwarzających niebezpieczeństwo utonięcia,
    4. których stan higieny odbiega od ogólnie przyjętych norm.
    5. są uczulone na środki dezynfekujące;
    6. cierpią na choroby i dolegliwości, przy których korzystanie z basenu nie jest zalecane;
    7. chorują na choroby zakaźne
  8. Zabrania się:
    1. posiadania w wodzie ostrych przedmiotów (zegarków, bransoletek innej biżuterii),
    2. przebywania zwierząt na terenie basenu
  9. Każdą osobę obowiązuje przed wejściem do basenu umycie ciała pod natryskiem.
  10. Wstęp na basen możliwy jest tylko w ogólnie przyjętym stroju kąpielowym (strój kąpielowy dla kobiet jedno lub dwu częściowy, dla mężczyzn kąpielówki przylegające do ciała), w obuwiu basenowym.
  11. Właściciel może czasowo ograniczyć wstęp na basen ze względu na ilość osób korzystających.
  12. Korzystającym z basenu nie wolno powodować sytuacji zagrażających bezpieczeństwu własnemu i osób tam przebywającym:
    1. bieganie wokół niecki basenu,
    2. skakania do wody z brzegów basenu,
    3. spychania lub wrzucania innych użytkowników do wody,
    4. palenia papierosów, spożywania napojów alkoholowych oraz jedzenia w niecce basenowej
    5. niszczenia urządzeń i sprzętu basenowego,
    6. hałasowania,
    7. żucia gumy,
    8. wszczynania fałszywych alarmów.
  13. Na basenie obowiązuje zachowanie porządku, czystości, spokoju i bezwzględnego podporządkowania się decyzjom Właściciela,
  14. Wszelkie skaleczenia, urazy oraz nieprawidłowości należy zgłaszać niezwłocznie Właścicielowi, który jest zobowiązany w razie potrzeby wezwać pogotowie lub policję.
  15. Za rzeczy pozostawione przy basenie Właściciel nie odpowiada.
  16. Za wszelkie szkody spowodowane nieprzestrzeganiem niniejszego regulaminu, Właściciel nie ponosi odpowiedzialności.
  17. Za zniszczone lub zgubione wyposażenie strefy basenowej obowiązuje odpłatność wysokości 100% wartości szkody.
  18. Osoby naruszające porządek publiczny, przepisy regulaminu, niestosując się do zaleceń personelu, mogą być usunięte z terenu obiektu, niezależnie od ewentualnego skierowania sprawy na drogę postępowania w sprawach o wykroczenia.
  19. Zaginięcie lub znalezienie przedmiotów należy natychmiast zgłosić Właścicielowi. Zatrzymanie przedmiotów znalezionych na terenie obiektu stanowi naruszenie prawa.
  20. Osoba, która celowo lub mimowolnie zanieczyściła basen będzie obciążona kosztami wymiany wody w basenie. W przypadku dzieci odpowiedzialność ponosi opiekun dziecka.
  21. Właściciel nie ponosi odpowiedzialności za skutki zdrowotne spowodowane korzystaniem z basenu.
  22. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem decyzje podejmuje Właściciel.
  23. W trakcie meldunku gość obowiązany jest wskazać na formularzu przekazanym przez recepcję osoby, które będą korzystać z basenu i potwierdzić własnoręcznym podpisem w ich imieniu oraz swoim zapoznanie i akceptację warunków korzystania z basenu.

 

  1. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

 

  1. W sprawach nieuregulowanych Regulaminem stosuje się przepisy Kodeksu cywilnego (Dz.U. 1964r. nr 16, poz. 93 z późniejszymi zmianami) oraz innych przepisów prawa powszechnie obowiązującego.

Usługodawca zastrzega sobie prawo wprowadzenia zmian do niniejszego Regulaminu, które każdorazowo wchodzą w życie w terminie 14 dni od dnia

 

 

PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH – polityka prywatności

Dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu rezerwacji, wyjaśnienia okoliczności ewentualnego naruszenia Regulaminu lub obowiązujących przepisów prawa, oraz rozpatrywania ewentualnych reklamacji.

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy, że :

Administratorem danych osobowych pozyskanych w procesie rezerwacji w rozumieniu obowiązujących przepisów prawa powszechnie obowiązującego, jest Wynajem Domków Letniskowych Koralia Anna Kobylińska ul. Południowa 27 Sarbinowo 76-034

 

Podmiotem przetwarzającym dane osobowe jest:

  1. System rezerwacji online Hotres.pl, który należy do firmy LEMONPIXEL.pl Roman Korczyński z siedzibą w Jeleniej Górze 58-570 ul. Młyńska 12A nazywany dalej Hotres.pl
  2. PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068 – operator kart płatniczych – przetwarzanie danych związanych z realizacją płatności kartą oraz płatności on-line
  3. Web INnovative Software Sp. z o.o Bolesława Krzywoustego 105/21, 51-166 Wrocław, Polska, NIP: 8982167294 – przetwarzanie danych związanych z dokumentami finansowymi przede wszystkich fakturami zakupowymi i sprzedażowymi – prowadzenie księgowości
  4. H88 S.A. ul. Franklina Roosevelta 22, 60-829 Poznań; NIP7822622168, REGON 364261632, KRS 0000612359 – przetwarzanie danych związanych z przechowywaniem na swoich serwerach domeny koralia-sarbinowo.pl oraz skrzynki pocztowej kontakt@koralia-sarbinowo.pl, obsługa certyfikatu bezpieczeństwa SLL.

 

 

Dane osobowe

  1. Na potrzeby procesu rezerwacji / wystawienia dokumentu sprzedaży pobierane są dane osobowe Gościa. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niezbędne do realizacji procesu rezerwacji.
  2. Gość posiada prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia, jak również prawo do ograniczenia ich przetwarzania.
  3. Opcjonalna zgoda Gościa na przetwarzanie danych w celach marketingowych wymaga zaznaczenia odpowiedniego pola typu ‘checkbox’ w procesie rezerwacji. Zgoda ta może być cofnięta poprzez przesłanie odpowiedniej wiadomości na
    adres e-mail : kontakt@koralia-sarbinowo.pl.

 

Zobowiązania Administratora

  1. Administrator zapewnia, że dane osobowe Gościa nie są udostępniane osobom trzecim i w tym zakresie podejmie niezbędne środki i zapewni wykorzystanie swojej wiedzy i doświadczenia w celu realizacji przedmiotowego zapewnienia.
  2. Administrator zachowuje prawo udostępnienia danych osobowych podmiotom upoważnionym (Podprocesorzy) oraz w przypadkach przewidzianych przepisami prawa powszechnie obowiązującego. W szczególności dotyczy to podmiotów jakich jak : systemy realizujące płatności online oraz oprogramowanie recepcji.
  3. Administrator zobowiązany jest do dotrzymania tajemnicy i poufności informacji uzyskanych w celu realizacji procesu rezerwacji. Podjęte zobowiązanie pozostaje w mocy przez czas nieokreślony.
  4. Kartę meldunkową Właściciel przechowuje w swojej siedzibie przez okres 12 mcy, po którym ulegają zniszczeniu.
  5. Korespondencję e-mail dotycząca zapytania o ofertę, również za pośrednictwem innych portali noclegowych administrator przechowuje na swojej skrzynce email przez okres 5 lat w celach wysłania oferty. Właściciel adresu email może po uzyskaniu odpowiedzi na zapytanie wysłać na adres kontakt@koralia-sarbinowo.pl żądanie usunięcia adresu email przed upływem w/w okresu.

 

Zobowiązania Hotres.pl

  1. pl jako Podmiot przetwarzający dane osobowe Gościa, zapewnia wdrożenie odpowiednich środków technicznych i organizacyjnych, oraz dodatkowych zabezpieczeń informatycznych, opierających się na sprawdzonych serwerach i systemach służących do przetwarzania danych osobowych w usługach świadczonych drogą elektroniczną.
  2. pl oświadcza, że systemy informatyczne wykorzystywane do przetwarzania danych osobowych spełniają wymogi obowiązujących przepisów prawa, w szczególności chronione są w stopniu wysokim w rozumieniu rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych, jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informacyjne służące do przetwarzania danych osobowych.
  3. Podwykonawcy i pracownicy Hotres.pl zostaną należycie umocowani do przetwarzania danych osobowych w związku z realizacją procesu rezerwacji, na co Administrator oraz Gość wyrażają zgodę.
  4. W celu zapewnienia najwyższego bezpieczeństwa w przechowywaniu danych osobowych zgodnych z wymogami RODO, Hotres.pl zobowiązany się do:
    1. szyfrowania oraz anonimizacji transmisji danych osobowych
    2. ciągłego zapewnienia poufności, integralności, dostępności i odporności systemów i usług przetwarzania
    3. zdolności do szybkiego przywrócenia dostępności danych osobowych i dostępu do nich w razie incydentu fizycznego lub technicznego
    4. regularnego testowania, mierzenia i oceniania skuteczności środków technicznych i organizacyjnych mających zapewnić bezpieczeństwo przetwarzania danych.

 

Postanowienia końcowe w zakresie przetwarzania danych osobowych

 

Administrator jest uprawniony do wprowadzenia zmian w postanowieniach Regulaminu w każdym czasie i zależnie od własnej decyzji. W szczególności, może dokonać zmiany postanowień niniejszego Regulaminu w przypadku:

  1. konieczności dostosowania Regulaminu do przepisów bezwzględnie obowiązujących lub do zmian przepisów prawa mających wpływ na treść Regulaminu;
  2. konieczności dostosowania Regulaminu do zalecenia, interpretacji, orzeczenia, postanowienia lub decyzji organu władzy publicznej lub orzeczenia sądowego, mającego wpływ na treść Regulaminu;
  3. rozbudowy lub zmiany funkcjonalności Hotres.pl;